18 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir 'Cemiyette Pisiyorum' Silsilesi...

BENDEN SONRA SEN

Savaş isteyenlerden farkımı anlatacağım
Küçük bir kuyudayım
Nasıl olsa çıkacağım
Verilen, hep son nefesti
(Bu) Yapabileceklerimden.
Hepimiz ayrı tarafta.
Görünen ve görünmeyen.
El altından çok şey geçti.
Yenilen ve yenebilen.
Karanlıktan korkmayanlar için ele gelebilen.

Ne yaptım senden önce ben?
Ne yaptın benden sonra sen?


SENDEN SONRA BEN 

Senden sonra,ben...
Biraz kilo verdim.yürüdüm aslında.
Filmler seyrettim arkadaşlarımla.
Onlar hazır gerektiği yerde,gerektiği anda.
Verilen sözlerden tutulamayanlar çok olsa da.
Biraz ara verdim hep aynı kalmaya.
Yakışmadı böyle.
Resimlerde bile ben bir başka dururken 
Ayağım birden bire kaysa.
Kafa üstü gitsem.
Acıtır şarkılar
Anlasana.

la la la la la la laa

Senden sonra,ben...
Elbiseler aldım üstüme başıma.
Gerek yoktu ama...
İnanmazsın,senden sonra erken kalktım haftalarca.
Baktım durdum öyle.
Bu boklu filmler saçma gelmezdi eskiden olsa.
Telefon bozuldu.
Yenisini aldım.
Hani hatırlayıp arayan olursa diye.
Aman! Ne tür bir salağım?
Dilimin ucunda...
Bayılanlardanım üç öğün kerane tatlısına.

la la la la la la laa

     Senden sonra,ben...

Hiç yorum yok: