12 Temmuz 2011 Salı

Biri Var ...

Aslında biri var ... İçten, sıcak, samimi ... Olması gerektiği kadar benim gibi,gerektiği kadar değil ... İyi niyeti şüphesiz ve biraz saf ... Olması gerktiğinden fazla saf ... Ama öğrenir, öğretir hayat, ıska geçtiği mi oldu hiç ... Planları var, istedikleri var, arzuladıkları var ... Kimin yok ki ? ... Ama saf, temiz ... Yanındayım ... Olmalıyım ... Ama ... Ben, yine aynı ben ...

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Benim Güzel Blogum

Çok mu boşlamışım seni bennnn aman da amannn hanimişşşş mıncır mıncık vs. vs. ...  Çok yapışkan girdim olaya biliyorum ama hayat gayesi be üstad ben yapıyorum arada böyle şeyler bilirsin sen ... Bazen özlemek için uzaklaşmak da yetmiyor da bunun seninle alakası yok tabi ... Dedim ya hayat gayesi hatta bir hayırsızın hayat gayesi,hayırlı hayırsız evet bana uydu bu uyar da zaten hep ... Aslında düşündüm de seni ben. Düşünmediklerim de olur , buna da şükür ... Düşündüm ki, kuaförde saçlarımı kestirirken. Ya da berber mi demeliydim ¿ Kuaför deyince havalı oluyor sanki, biraz da feminen, kadın dokunuşu sihirlidir ama bilirsin ... Keşke herkese doğduğunda isim,kimlik vs.'lerin yanıda kendine etiketli bir de saç kesim ustası verseler ... Ortalık usta dolu ama bu hususta değil. Bu iş benim için hep sıkıntılı bilirsin... Bu kez de aynadan akseden kendimi kurbanlık koyunlara benzettim, benziyorum ama. Ve zilyon cinayetten hüküm giymiş ve zar zor yakalanmış kaçak hissi, o da vardı tabi ki aynada. Saç kestirirken hiç mi mutlu olmazsın be kardeşim... Olmuyorum işte... Olamıyorum... Sonra bir de düğüne gittim, kuzenimin düğünü, büyüyüşümüze şahit olmuşuzdur hayatın bir evresinde, öyle biri yani... Bunun kötü mü hissettirmesi gerekiyordu ¿ Hissettirmedi de ... Düğünlerden de nefret ettiğimi bilirsin ... Kızım ya da oğlum aşk bilinmezini kendilerine siper edip sonsuz bilinmezliklere ilk adımlarını attılar! Hobaa hadi halaya! Lakin çocukları pistten alalım, hızını alamayan bir akraba uçuşa geçebilir ... Saçma ... Aslında düğün hakkında bişiler karalamıştım aklımın müsvettelerine ama o gece uçup gitmiş hepsi, peçeteleri, boş pet şişeleri, patlamış balonları çimlerden toplayan görevliler almış olabilirler mi ¿ Kuzenlerim yanımda, minikler fakat zekiler bu sıralar en çok sevdiğim şey onlarla zaman geçirmek ... Belki de olaya böyle girmemin sebebi de onlar ... Ama çocuklara suçu atıp sorumluluk yükleyemem onlara bilirsin ... Her şey, her zaman büyüklerin suçudur ...

Çok ceza çektim ... Ama ben de büyüdüm artık ...

1 Haziran 2011 Çarşamba

Zaman

Bilmem,çok şeyler yazılmıştır zaman üzerine,detaylarını anımsayamasamda çoğuna denk gelmişimdir ben de,belki düşüncelerimin kökleri bilinç altımdaki o'nlar ama; zaman sanki insanın kendisinin kiralık katili fakat yüzde milyonluk şans eseri o katilden sıyrılmanı sağlayan da... Zaman sanki  tuzak niyetine kazılmış ölümcül bir kuyu fakat oradan kurtulmak için sarkıtılmış bir halat da... Zaman namağlup iki ayrı güreşçinin antrenörü... Zaman en büyük tezat...

18 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir 'Cemiyette Pisiyorum' Silsilesi...

BENDEN SONRA SEN
video

Savaş isteyenlerden farkımı anlatacağım
Küçük bir kuyudayım
Nasıl olsa çıkacağım
Verilen, hep son nefesti
(Bu) Yapabileceklerimden.
Hepimiz ayrı tarafta.
Görünen ve görünmeyen.
El altından çok şey geçti.
Yenilen ve yenebilen.
Karanlıktan korkmayanlar için ele gelebilen.

Ne yaptım senden önce ben?
Ne yaptın benden sonra sen?


SENDEN SONRA BEN 
video

Senden sonra,ben...
Biraz kilo verdim.yürüdüm aslında.
Filmler seyrettim arkadaşlarımla.
Onlar hazır gerektiği yerde,gerektiği anda.
Verilen sözlerden tutulamayanlar çok olsa da.
Biraz ara verdim hep aynı kalmaya.
Yakışmadı böyle.
Resimlerde bile ben bir başka dururken 
Ayağım birden bire kaysa.
Kafa üstü gitsem.
Acıtır şarkılar
Anlasana.

la la la la la la laa

Senden sonra,ben...
Elbiseler aldım üstüme başıma.
Gerek yoktu ama...
İnanmazsın,senden sonra erken kalktım haftalarca.
Baktım durdum öyle.
Bu boklu filmler saçma gelmezdi eskiden olsa.
Telefon bozuldu.
Yenisini aldım.
Hani hatırlayıp arayan olursa diye.
Aman! Ne tür bir salağım?
Dilimin ucunda...
Bayılanlardanım üç öğün kerane tatlısına.

la la la la la la laa

     Senden sonra,ben...

14 Mayıs 2011 Cumartesi

Sınav Treni

Sınav zamanları ''Üşeniyorum öyleyse yarın'' felsefesini benimseyen ben,zat-ı şahanenin önüne konulan engeller bitmiyor efendim. Gurur duyduğumuz,19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'ndan ötürü doğan ve perşembe gününe denk gelen resmi tatilden ötürü sınav programı iyice sıkışmamış gibi finallerin ikinci haftası rektörlüğün emri ile okul yönetiminin bir kaç günlük boşluk açmaya kalkmış olması adeta toplu taşıma araçlarına çevirmiş bizim sınav programını. Bunun sebebi ise anakampüsteki Kariyer Planlama Konferansları'imiş. Kimse düşünememiş sanırım final haftasında olan öğrencilerin en güzel kariyer programının oturup sınavlarına çalışmak olacağını ?!. Tüm bunlardan ötürü okul tarihinde bir ilk yapıp sınavların iki tanesini 'Cumartesi' gününe koymuşlar, evet hafta sonu cumartesiye. Ben sınavlara çalışmaktan kaytarmak için saat hesabı yaparken bana dadika hesabı bile yapamayacak kadar alan bıraktılar sonunda. Ne zaman bir şeylere eleştirel gözle baksam o şey gelip benim canıma okuyor, bu da bana sanrısal kıssadan hisse oldu sanki ama değişmem yine bundan sonra da.Velhasıl kelam son vizeler sonunda ders çalışma yetimi kaybettiğime inanan ben'im küllerimden tekrar doğmam gerekiyor efendim... Ruh halim;orta şekerli; sinirlerim,genelde bozuk ama kararlı ve istikrarlı yoluma devam bu aralar...


Pazartesi
Salı
Çarşamba

Cuma

Cumatresi

Pazartesi
Salı


ve


11 dersin sınavı...

 

Wish me luck if you dont even believe ...

8 Mayıs 2011 Pazar

UnHappy Mother's Day


 Böyle saçma sapan günlerden oldum olası nefret etmişimdir,her zaman da nefret etmeye devam... ... ...

5 Mayıs 2011 Perşembe

Bu aralar hiç yaratıcı degilim...

Adeta nutkum tutuldu ya da dimağıma felç indi ya da basiretim mi bağlandı nedir... Kafam çok dolu lakin boşaltamıyorum,bir yerden başlamak lazım,görünürde kafa yine dolacak...

... Dolu kafalar adası ...