27 Şubat 2011 Pazar

Geri Döndümmm...!!!

Hali hazırda kime sesleniyorum bilmiyorum,tek takipçim var o da DİNAcımmm ihi ihi :) yalnız tabi o da dikkat ederse :| Blogu oluşturalı baya bi oldu aslında ama hiç heves etmemiştim ama bu aralar bi gazla geri döndüm umarım o gaz beni uçurmaya yeter yoksa burası yine garip,yitik,virane kalacak... Ben yine de öyle olmamasına dikkat edeceğim...

Geri dönüşte bir hışımla dizanya giriştim ve ve ve o bazen nefret ettiğim özelliğim ( bazen de işe yarar ama) ''bir şey beğenememezliğim'' hemen fırtladı (fırlamadı fırtladı) su üstüne (yüzmeyi de biliyor boğup öldüremiyorum artık karada...) o yüzden kendimi çıldırtmadan ordan burdan bulduklarımla idare edeceğim artık... Eh şimdilik bu kadar işte ne diyelim ...

Baby I am back...!!! :P :)

Not: Blog balıklarımı çok sevdimmmm!!! Yemleyebiliyorum bile... :D :D :D

Hiç yorum yok: